štvrtok 20. júna 2019

Príchuť ♥


Chcem ťa ochutnať
ako palacinku v lete.
Voniaš po mede a vanilke.
Vnímam tvoju tvár, vo dne, v noci - stále.
Vraj, netreba prepadať panike.


Chcem ťa ochutnať
ako motýľ chutná kvet.
Náhle a predsa pomaly.
Nasýtiť sa ťa dosýta
a náhle umrieť v tvojej prítomnosti.
Vraj, je pochabé blúzniť z lásky.
Potajme si ťahám čierne karty
nešťastia, smútku a skazy.
Omotávam ich okolo tvojho srdca.
Možno sa mi z neho ujde torta.

Chcem ťa ochutnať
na tisíc spôsobov, a predsa na žiadny.
Každý deň mi dožičíš
len kocky ľadu a trs trávy.
V lete je slnko také horúce,
bolí ma srdce z obáv a poviedok o láske.

Chcem ťa ochutnať,
naporciovať si každý kúsok tvojho tela,
akoby to bolo včera,
keď si sa na mňa po prvýkrát pozrel.
Celý svet skamenel. Ty a ja.
Chcem ťa hrýzť
ako palacinku v lete.
Chcem skúmať tvoje hranice.

Moje lono je mŕtve
ako veľká, prázdna čierna diera,
ktorá všetko pohltila a nevrátila nič späť.
A tak ťa chcem chutnať,
kým mi črevá pripomínajú, že som nažive.

Biela, čierna - stále živá,
ako palacinku v lete
natriem si ťa žlčou a hnisom,
nastriekam na teba svoju krv
a zlížem ťa jediným prstom.
Budem potom už dosť sýta?
Budem mať dosť?

LadyNostalgia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára