sobota 18. januára 2020

Otvorená rana


Cítim sa ako otvorená rana.
Narušená existencia, bez presne určenej diagnózy.


Prechádzam po ulici a premýšľam,
koľko ja sa skladá výlučne zo mňa
a koľko je tvorené 
z chladných hmiel a slnečných dní.

Zabúdam a často spomínam.
Neviem, čo je skutočné a čo sa javí
ako skreslená ilúzia.

Z dokonalého kvetu sa náhle stala
prehnitá rastlina.
Niekedy neverím tomu, čomu verím.

Ostala vo mne krvácajúca rana
a občas sa v nej vŕtam,
aby som poriadne precítila
jej bolesť.

Bolesť formuje.
Bolesť pomáha.
Bolesť transformuje.

Otváram vášnivú náruč zmene,
ktorá sa valí z krvácajúcej rany.
Je to prehnité miesto plné
lží a poloprávd.

Neuspokojím sa s ničím viac a s ničím menej,
čo v sebe nebude obsahovať aspoň 
rudu zlata,
hrsť drahokamov
a tisíc perál.

Moja otvorená rana
chce pohltiť niečo,
čo v sebe bude mať všetky západy slnka,
aby som raz a navždy vypudila
všetky horkosladké západy a splny.

Chcem byť viac ako len 
otvorená rana.

LadyNostalgia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára