pondelok 31. augusta 2020

Prázdno

 Hľadíš do mňa,

ale nevnímaš ma.

Vypaľuješ do mňa dieru.
Prázdny pocit strachu.
Izolovaná neistota.

Vyrývaš mi do kože svoje hriechy
a pokladáš ich za svoju cnosť.
Meníš zimu
za leto.
Cítim mrazivé echo.
Tvojho ľadového dychu.

Kĺžem jazykom po tých kockách ľadu
a zamieňam ich s tvojimi slinami, krvou a hlienom.
Si jeden z tých,
ktorí majú namiesto srdca čiernu dieru.

Usmievaš sa cez slzu.
Vypaľuješ do mňa prázdnotu.
Vietor utíchol spolu s tebou.
Si obrovské prázdno,
ktoré potrebuje vyplniť
krvavým zlatom iného.

Si hnis v mojej otvorenej rane.
Si nádor nesmiernych rozmerov,
ktorý klíči z mojich obáv a neistôt.
Si klamstvo zabalené v ozdobnom balení.
Stoický pokoj a chlad.
Si odumretý konár,
kvôli ktorému zamrel celý strom.

V noci sa spustil dážď.
Nemohla som kvôli nemu vidieť západ slnka.
Vstúpila som do prázdna.
Počula som unikajúce kroky.
Môj život sa navždy zmenil. Dozlatista.

LadyNostalgia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára