nedeľa 27. decembra 2020

Čierna


 Predstieram ľahkosť bytia.

Otupno mi prerezalo žily.

Čosi prestalo fungovať.

Z môjho života sa stala koláž...

...koláž cudzích tiel,

ktoré sa tvária ako milujúce,

ktoré túžia navždy ostať

v náručí výlučkov a krvi.

Čo nevidieť sa ocitneme v nebi.


Zostavili sme si plány.

Mesiac vyronil slzy.

Z túžby sa stali

motýlie krídla a zas sme osameli.

Všade, kde sa pozriem - čierna.

Vnáram sa do čierneho univerza.


Takí mladí - lietali sme,

keď mi láska roztrhla krídla.

Tie prsty - poznačili cestu môjho tela.

Je mi jedno, že zhorím v pekle.


Vidím pred sebou postavu.

A zas sa stráca.

Ľudská duša - mystika.

Čosi prestalo fungovať.

A ja sa kúpem v čiernej.


Milujem čiernu.

V noci bozkávam jedine ju.

Myslím na ňu každú minútu.

Čierna mi do srdca vyryla dieru.


Tvária sa, že chcú ostať,

zatiaľ čo každý odchádza.

Zadnými i prednými dverami

nabažiť sa dosýta

a mňa objíma už len čierna.


Nik nerozumie, svet sa rozpadá.

Moje vedomie pokrýva čierna.

Čo sa malo stať - stalo sa.

Ale... čosi prestalo fungovať.

LadyNostalgia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára