streda 13. januára 2021

Divný pocit prázdnoty

 
Prichádza zima... a nie je to v pohode.
Moja myseľ je hlučná,
kým telo spí v slade.
Ten, kto vykopal život
pochoval zaživa môj hrob... a nie je to v pohode.

Unavený a chorý cestovateľ celého sveta,
s bolesťou uprostred hrude,
vie, že prichádza zima... a nie je to v pohode.
Divný pocit prázdnoty
mu ukazuje smer do ničoty.
Niekto minul všetky náboje.

Celý svet zamrel v pohybe, 
zatiaľ čo cestovateľ po nociach plače.
Zabi ma alebo spáľ prázdno,
zastav koleso času a vylieč srdce.
Všetci privítali ticho.
A klaňali sa mamonu.

Prichádza zima... a všetko je zamrznuté.
Moje telo krváca, myseľ je hlučná.
Topím sa v jazere, ktoré ostalo nevypovedané.
Zabi ma alebo spáľ prázdno.
Odpoveďou ostalo len... ticho.

LadyNostalgia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára