štvrtok 25. marca 2021

Rez bez konca

 

Režeš. A pumpuješ do seba všetky moje úsmevy. 

Nasycuješ sa dosýta. Ako nočné nebo bez hviezd.

Nikoho nič nezaujíma.

Predstieraš, že je ti to tiež jedno. Režeš.


Nepoznám ťa. Si ako môj tajný tieň bez srdca.

Vyhĺbil si do mňa dieru a zatvoril za sebou dvere, ktoré nemajú kľučku.

Všetko je v poriadku.

Vesmír v chaose. Bez konca.


Režeš. A meníš ma v seba. V jedno z dvoch.

Červená sa zliala s čiernou.

Biela ostala kdesi uprostred.

Čím menej režeš, tým menej som človekom.


Obľúbená melódia sa zasekla.

Fialky zožltli do zhnita.

Zrezal si všetky kvety môjho života a položil mi ich na srdce.

Bez života. Bez konca.


Režeš. A pumpuješ do seba všetky moje neúspechy.

Ako hustý les bez stromov.

Nevieme milovať.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára