utorok 27. apríla 2021

Lúka posiata bielymi kvetmi


 Ticho mi odpovedalo prázdnom.
Večne odbíjajúci čas,
ktorý v skutočnosti neexistuje.
Preletel si naprieč vesmírom.
A zastal si v jeho nekonečne.

Čierne kvety ma objali
svojimi popraskanými lupeňmi.
Dožičili mi rásť a objavovať.
Kdesi za nimi som stratila nevinnosť.
Medzi ich koreňmi a listami.

Slnko mi prestalo dodávať energiu.
Hľadala som najtemnejšiu spomienku.
Spadla som do studne,
keď som bežala lúkou posiatou čiernymi kvetmi.
Všetko je preč... nenávratne.

Slzy začali stekať po tvári -
obrátene. Len tak, bez príčiny.
Zjavili sa. A vyparili.
Skutočne. V miznúcom univerze.
Bez viny. Bez nehy.
Pripomenuli mi teba. Na dne.

Ruka v ruke kráčajúc do prázdna, do ničoty.
Nachádzať útechu v priepasti.
A tvoje ticho mi odpovedalo prázdnom.
Ako dva divé psy bez svorky,
bežali sme až do konca dychu.
Nachádzať útechu v smrti.
Tak ako vždy. Potichu.

Obrátila som sa.
Mesiac zničil moju lúku posiatu bielymi kvetmi.
Vo vzduchu cítiť pach síry, krvi a dymu.
Zmizli všetky kvety. Všetky stopy.
Všetky ilúzie a rany.

Nič neexistuje.
Svet sa rozpadá na dve polovice.
Nachádzam sa na dne studne.
Bez vody, bez raja. Na pokraji sucha.
Prítomnosť je živá spomienka.
Vánok prišiel a zašepkal -
"Prišlo ráno a ukradlo mi všetky sny".

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára